joi, 30 octombrie 2014

Tu cum vrei să fii?

Viaţa e plină de alegeri,altele mai rele şi unele mai bune.
Fiecare dintre noi am visat la un moment dat ceva mare,dar mai târziu am dat înapoi deoarece era ceva prea de  tot.
Este timpul să visăm vise mari!
Din păcate,cei mai mulţi dintre noi am ajuns ori să visăm,iar mai apoi să fim dezamăgiţi doar pentru că cineva ne-a tăiat elanul,dar de cele mai multe ori nu facem nimic.

Viaţa noastră se scurge încetul cu încetul şi ne găsim fără niciun scop în viaţă,fără nicio speranţă cât nici cu vreun vis în inimă.
Ne-am trândăvit,dragilor!
Suntem plictisiţi de viaţă şi când vedem pe cineva mai entuziasmat ne zicem în sinea noastră:

"Ăsta de pe care planetă vine?
şi asta este trist,foarte trist.
Dumnezeu ne vrea să fim cap,nu coadă.
El are planuri minunate şi mari pentru oricine aşteaptă totul de la El.
Doar că noi nu mai avem nevoie de Dumnezeu,nu suntem interesaţi de viziunea Sa pentru noi şi uite aşa ne trezim trăind o viaţă fără sens,ajungând să ne întrebăm mai târziu care e sensul nostru pe Terra.
De ce ne mulţumim cu puţin?

Când eram copii ne visam să fim precum o aoarecare vedetădar acum?
Îmi amintesc cum obişnuiam să spunem:
"Eu voi schimba lumea.
Vreau să fac ceva MARE!!!",
şi chiar credeam în visul acela.
Dacă am avea acum credinţa aceea de copil cu siguranţă că am ajunge departe.
Astăzi,îndrăznesc să te provoc:

Tu cum vrei să fii?
Vrei să faci ceva mare,ori doar nimic..."treacă meargă"?