miercuri, 26 noiembrie 2014

inapoi la cruce


inapoi la cruce, inapoi la El
La cruce, la locul de tortura al Mantuitorului gasesc puritate.
la El gasesc alinare.
la cruce gasesc eu viata.
la cruce descopar cerul!
la cruce am zambet...
la piciorul crucii, in umilinta am eu vindecare...
la picioarele Lui slavite, gasesc eu refugiu...
inapoi la cruce, spre cruce, intotdeauna langa cruce sunt fericita
la cruce gasesc dragoste...
la cruce niciodata nu vad rautate si durere
la cruce am totdeauna locul asigurat!
la cruce sunt primita totdeauna cu zambet si plinatate de bucurie!
la cruce ma intaresc,
la cruce invat,
la cruce descopar din nou si din nou sensul vietii.
la cruce ma eliberez...
la cruce am totul depin prin El!
la cruce invat sa-L iubesc mai mult si mai mult pe El si pe cei din jur.
la cruce ma transform
la cruce am balsam de binecuvantare,
la cruce am imbratisare,
la cruce gasesc rabdare..
la cruce cedez
la cruce ma smeresc..
la cruce gasesc sens! ...