marți, 30 iunie 2015

nicu wagner_vreau sa zidesc din nou altarul



Îngenunchiat cu fața-n palme cu sufletul îndurerat
Regret cu lacrimi ziua -n care,pe căi străine am plecat
Încă orbit de neștiință trecând pe al răului hotar
Am transformat într-o ruină al rugăciunii sfânt altar
Atunci splendoarea părtășiei și focul dragostei s-a stins
În locul care prin credință întotdeauna am învins
./.A venit ploaia necredinței într-un adevărat șuvoi
Acoperind pietrele sfinte cu al păcatului noroi
Atunci splendoarea părtășiei și focul dragostei s-a stins
În locul care prin credință întotdeauna am învins./.
O! Tată Sfânt te rog ascultă, durerea unui fiu pierdut
Și dă-mi din nou puterea sfântă și dragostea de la început
Primește-mă în legământul făgăduinței cum am fost
Căci fără Tine Doamne viața în lume n-are nici un rost
Voi ridica din nou altarul pierdut cândva,pe același loc,
Iar Tu să pui ceresc Părinte pe altar al dragostei sfânt foc
Și prima jertfă închinată Tie Puternic Dumnezeu,
Pe altarul sfânt al rugăciunii în umilință vo fi eu.
./.Doamne stărpește răutatea din inima mea zi de zi
Și umple-mă de îngăduință,pe frații mei să-i pot iubi
Cu mâini curate totdeauna să mă pot Ție închina
Și orice gând, vorbă sau faptă să fie doar spre slava Ta./.
Nu vreau să mai domnească -n mine eul meu vechi și păcătos
Căci Domn pe veci al vieții mele de astăzi este doar Cristos
Voința mea chiar de-ar ajunge cenușă spulberată-n vânt
În mintea mea va fi Stăpână Puterea Duhului Tău Sfânt.
./.Eu nu mă mai depart vreodată de-al rugăciunii sfânt altar
Căci doar aici rod al credinței se împart comori cerești de har
Un Tată bun din Cer trimite,în dar răspuns la rugăciuni
Și-n voia Lui și-arată slava vorbind prin semne și minuni./.
.//.Eu i -am simtit apropierea cand prin credinta mi- a iertat 
Trecutul meu plin de păcate si trupul mi l-a vindecat
Cum as putea sa-I uit iubirea celui mai mare Dumnezeu
Ce candva sus pe lemnul crucii si a dat viata in locul meu.//.