vineri, 28 aprilie 2017

Doamne dacă vei veni....


Doamne dacă vei veni, într-o zi de luni,
Şi de starea mea de-atuncea va fi-ntre furtuni,
Pune doar o picătură din ce-a curs pe cruce
Ca să pot pleca spre Tine, şi să pot ajunge.
Şi de marţi Tu vei decide, să mă duci în Slavă,
De voi fi în vreo strâmtoare, sau necaz, ceva,
Curmă a mea suferinţă, ia-i pe toţi din cale
Şi mă poartă-n cerul Tău, neprivind în vale.
Miercuri Tată de vei da, startul către Cer
Pleacă-Ţi ochiul spre mine, caci inca mai sper
Că vei nimici-ndoiala mea si acelor ce mai greu
Înţeleg că lumea asta-i, fără Dumnezeu.
Joi sunt gata să Te-aştept, dis-de-dimineaţă
Voi lăsa ca bucuria limpede pe faţă
Să o vadă pe de-a ntregul, toţi de lângă mine
Să-şi răspundă abia acuma, cum, de ce, de cine?
Chiar şi vineri de va fi, Sfănta Întâlnire
Sigur pe pământ lăsa-voi, păcătoasa-mi fire.
Agăţat apoi de-un înger, cu trupu-mi schimbat
Voi păşi în sala-n care, Mirele-i un Miel, junghiat.
Sâmbătă să dorm mai mult, mi-e a mea plăcere,
Dar Te-aştept chiar şi-n odihnă, presărat prin gene,
Îmi voi umple-ntreaga zi, fixându-mi privirea
Pe Cerul din care creştinii, aşteaptă, Răpirea.
Mai este o zi, o zi de sărbătoare,
Când Domnul nostru petrece cu noi, în adunare.
Inutil ca să spun că-mi doresc, El atunci  să vină
Când toţi împreună vom fi, la-nchinarea divină.
Noi nu ştim nici ziua nici ceasul când Tu vei veni,
Dar ştim de „curând-ul” ce ni L-ai spus din profeţii.
Rămânem o Doamne în aşteptare, cu bucurie

Ca să-Ţi refaci Universul, cu noi aşezaţi, în Armonie.