luni, 1 septembrie 2014

Tu esti totul


Imi ceri atat de putin si in acelasi timp imi ceri totul . 
Ma ceri pe mine cu totul, ma vrei pe mine cu totul, vrei toata fiinta mea, vrei tot timpul meu...vrei tot ce am si n-am nimic.
 Totul este al tau . 
Ma ceri pe mine si plang de fericire. 
Ma ceri pe mine ca asa vrei Tu. 
N-am nimic, nici nu merit, nimic mai presus de alti oameni, nimic atragator, nimic frumos si totusi Tu ma vrei pe mine, pentru totdeauna, asa cum sunt. 
Stiu ca nu am nimic, nu pot nimic si ca Tu esti totul. 
Stiu si simt ca asta este cea mai mare favoare.
Unii din apropiatii mei, prieteni pe care ii iubesc n-au parte de asta si totusi imi permit sa te las sa astepti ?
 Iti promit ca o sa iti fiu fidel si totusi nu sunt, promit ca Te ascult si uit sa Iti ascult soapta.
 Iti spun ca TE IUBESC si nu-ti demonstrez...ce vreau mai mult? 
Acum iti simt mainile Tale cum ma mangaie, simt caldura Ta, ma simt in siguranta in bratul Tau....Iti simt blandetea si ma linistesc. 
Ma iubesti si Tu imi demonstrezi asta. 
Desi cateodata vad cerul mut si surd la rugaciunile mele mici si slabe Te simt si stiu ca nimic nu e mai frumos sa nu deosebesc glasul Tau de alte glasuri?
sau e din cauza ca nu sunt atent la soapta Ta?
nici un glas nu se poate compara cu glasul Tau.
glasul Tau e inconfundabil!
cum sa ma justific in fata Ta?
Tu stii din ce sunt facut!
Tu esti olarul!..
eu doar lutul...
multumesc pentru tot!