joi, 3 septembrie 2009

Nu va bucurati ca sunteti tineri. Ne nastem pe rand, dar murim pe sarite... Fiti astfel oricand gata de plecare....

Teme-te de Dumnezeu si pazeste poruncile Lui. Aceasta este datoria oricarui om.
Calc usor in zorii zilei peste iarba inca uda Pe cararea care suie in gradina Ghetismani; Si-n racoarea diminetii, intr-o liniste profunda, Imi plec fruntea si genunchiul unde Tu ai plans cu-amar. Vreau sa-ncep cu-o rugaciune dimineata vietii mele; Zorii ei sa-i strang cu-o unda si sa-i leg apoi de cer; Sa fie mai sus de stele, sa strabata universul Cel cuprins de-atat mister! O, Parinte-Atotputernic! Tu, stapan pe vesnicie! M-ai tinut mereu alaturi de la leagan pàn-acum, Pe carari a caror nume, nimeni-n lume nu le stie; Tu mi-ai fost alaturi pe-al urcusului greu drum... Imi intind a mele brate catre Tine cu iubire, Ochii mei de-acum spre ceruri isi croiesc vesnicul drum; Scoate-ma de-aici, din greul labirint fara de stele Si rapeste-ma la Tine sa-mi uit viata pan-de-acum. Imi continui rugaciunea jos, pe piatra inca uda, Unde Tu ai plans amarnic pentru omenirea rea; Vad maslinii-n-a lor floare mirosind a bunatate Si atunci cand mana-Ti sfanta ranile le vindeca. Pleaca-ti ochii peste mine si vezi-mi sudoarea fruntii Cum ma-nvaluie in seara unei vieti apuse-acum; Caci cu glasul-mi stins in lacrimi in racoarea diminetii.... Doamne, varsa-Ti bunatatea peste-oftatul plin de chin. Parul meu e nins pe tample, doresc grabnic sa Te vad, Ca sa-Ti multumesc, Parinte, ca mi-ai scris cu slova Ta; Pe toti cei din neamuri sfinte: Avraam, Isaac si Iacov Si sa fim in vesnicie, stand cu totii-n preajma Ta.Amin