duminică, 18 octombrie 2009

Ferice de omul, căruia nu -i ţine în seamă Domnul nelegiuirea

Ferice de cel cu faradelegea iertata, si de cel cu pacatul acoperit! Ferice de omul, caruia nu-i tine în seama Domnul nelegiuirea, si în duhul caruia nu este viclenie!
Cei mai mulţi oameni nu vin la Christos ca reacţie imediată la o predică pe care o aud într-o sală plină de oameni. Ei vin la Christos din cauza influenţei unei persoane care trăieşte pentru Gloria lui ISus şi în care efectiv il vezi pe Christos ca Domn,Mire,Iubit,Rege,Stăpân,Prieten şi Mântuitor . Nu poti deveni parte din poporul lui Dumnezeu care este Biserica lui Christos printr-un act de vointa, sau prin schimbare de caracter, sub influenta anumitor persoane din conducerea bisericii, ci trebuie sa fii nascut din nou din Samanta lui Dumnezeu. Un suflet umil şi doritor va descoperi mii de lucruri în Biblie pe care savantul mândru, arogant şi îngâmfat va eşua jalnic să le înţeleagă. Multumesc ca m-ai invatat devreme:- fericirea depinde de Tine, si nu de lume, de succes, de banii mei sau frumusetea mea. Fericirea mea nu depinde de ce studii am, ce facultate am terminat, cate mastere reusesc in viata, fericirea nu depinde de bunatatea mea sau de cata inteligenta si intelepciune am, nu depinde de o femeie sau de prietenii mei. Fericirea mea depinde de increderea in Dumnezeu. Esti un Dumnezeu fericit care ma fericeste nespus. Învaţă să nu ripostezi, să nu te justifici, să nu ai ultimul cuvânt, să te rogi pentru cei care te jignesc, să accepţi că te poţi înşela chiar şi când eşti sigur, sigur că ai dreptate... ... asadar nimeni sa nu se insele singur. Cel care nu ajunge sa vada prin credinta gloria lui Cristos aici pe pamant nu va ajunge s-o vada nici in viata din cer .