luni, 9 noiembrie 2009

Voi Mă veţi chema, şi veţi pleca; Mă veţi ruga, şi vă voi asculta.

“Eu stiu gandurile pe care le are cu privire la voi” (leremia 29:11) Astazi Dumnezeu iti spune: “In timp ce te afli in dificultate, respecta planul”. Nimic nu-L ia pe Dumnezeu prin surprindere.
Fratii sai au inceput sa-l pismuiasca; dar tatal sau a tinut minte lucrurile acestea. (Genesa37:11)
El este planuitorul absolut, Iosif a descoperit ca atunci cand familia se intorcea impotriva lui, cand fratii l-a vandut si cand a ajuns in necaz, Dumnezeu mai are inca un plan. Privind in urma, Iosif a putut spune:
Voi v-ati gandit sa-mi faceti rau, dar Dumnezeu a schimbat raul in bine” (Geneza 50:20). Cand situatia pare prea grea pentru a-i face fata si imposi­bil de explicat, adu-ti aminte ce a spus Dumnezeu: “Eu stiu gandurile pe care le am cu privire la voi”. Unii dintre noi nu suntem siguri ca Dumnezeu ne-a ales;- asa ca incercam in continuare sa-i castigam favoarea.
Renunta!
Primeste adevarul de la Dumnezeu;- de dragul lui Hristos, a hotarat sa te binecuvanteze.
Iar cand Dumnezeu hotaraste, situatiile temporare sau actiunile altora nu-I schimba hotararea. Nu exista nimic din ceea ce vrasmasul unelteste impotriva ta pentru care Dumnezeu nu a gasit o “cale de scapare”. Pavel scrie:
Dumnezeu, care este credincios, nu va ingadui sa fiti ispititi peste puterile voastre; ci, impreuna cu ispita, a pregatit si mijlocul sa iesiti din ea, ca s-o puteti rabda” (1 Corinteni 10:13). Sa remarcam ca:
- In vremuri de incercare;- tu descoperi cat de credincios este Dumnezeu; - El stie cat poti duce; - El va gasi “o cale” pentru a putea iesi din aceasta situatie mai puternic si mai pregatit pentru ce ti-a pregatit dupa aceea. Asa ca respecta planul. Faptul ca ai o problema este semnul ca ai o promisiune. Este doar o chestiune de timp pana cand Dumnezeu isi va revela solutia.