sâmbătă, 22 mai 2010

apropiaţi-vă de Dumnezeu, şi El Se va apropia de voi.


Cuvântul ne spune: -Apropiaţi-vă de Dumnezeu si El Se va apropia de voi . Orice prietenie trebuie dezvoltată şi acest lucru necesită dorinţă, timp si energie din partea ta.
Dacă doreşti ca prietenia cu Domnul să fie mai profundă, trebuie să înveţi să-I împărtăşeşti ceea ce simti,când îţi cere ceva, sa faci făraă cârtire şi să ai grijă să doreşti ca această prietenie să fie mai presus de orice interes personal.
  Sunt cel putin trei nivele la care trebuie să lucrezi în dezvoltarea prieteniei tale cu Domnul:
- Trebuie sa fii sincer cu Dumnezeu .
O prietenie profundă se zideşte prin sinceritate.
 -Dumnezeu nu se aşteaptă să fii perfect, El doreşte să fii sincer. În Biblie toti prieteni Lui Dumnezeu au avut căderi, au fost oameni păcătoşi. Dumnezeu prin Harul Lui S-a făcut peSine  prietenul păcătoşilor  . Pe paginile Bibliei vei găsi prieteni ai Lui Dumnezeu care sau plîns, care s’au îndoit, care au negociat cu Dumnezeu, o sinceritate care nu L-a deranjat.
-Întîmplarea cu Avraam privind distrugerea Sodomei si Gomorei ne scoate în evidenţă un om care nu se jenează să negocieze cu Creatorul, mergînd pînă la limita bunului simţ pentru a salva zece oameni neprihaniţi,dacă aceştia se găseau în cetate.
  -David, un alt exemplu, a trădat încrederea acordată de Domnul. 
  -Moisea fost un prieten al Domnului şi sinceritatea lui a fost pe placul Domnului. Exod 33 :12-17.
Moise a zis Domnului: „Iată, Tu îmi zici: ,Du pe poporul acesta!’ Şi nu-mi arăţi pe cine vei trimite cu mine. Însă, Tu ai zis: ,Eu te cunosc pe nume, şi ai căpătat trecere înaintea Mea!’
 Acum, dacă am căpătat trecere înaintea Ta, arată-mi căile Tale; atunci Te voi cunoaşte, şi voi avea trecere înaintea Ta. Şi gândeşte-Te că neamul aceasta este poporul Tău!” Domnul a răspuns: „Voi merge Eu însumi cu tine, şi îţi voi da odihnă.” Moise i-a zis: „Dacă nu mergi Tu însuţi cu noi, nu ne lăsa să plecăm de aici. Cum se va şti că am căpătat trecere înaintea Ta, eu şi poporul Tău? Oare nu când vei merge Tu cu noi, şi când prin aceasta vom fi deosebiţi, eu şi poporul Tău, de toate popoarele de pe faţa pământului?”Domnul a zis lui Moise: „Voi face şi ceea ce-mi ceri acum, căci ai căpătat trecere înaintea Mea, şi te cunosc pe nume!”
Poate că îţi pui si tu întrebarea daca Domnul acceptă o astfel de sinceritate, ca cea expusă pe paginile Bibliei (daca o citeşti !!!) la oamenii care au fost prieteni cu Dumnezeu .
Fără îndoială că Domnul apreciază sinceritatea !
Poate ca va trece ca o îndrazneală extremă dar Dumnezeu o vede adevarată. Poate vei fi pus în situaţia de a mărturisi Lui Dumnezeu sentimente ascunse  de mînie. Poţi să o faci fără reţinere,Dumnezeu are rabdare cu tine, să  te maturizezi suficient ca apoi să înţelegi că El foloseşte  totul pentru a deveni prietenul Lui-
apropiaţi-vă de Mine, şi ascultaţi! De la început, n-am vorbit în ascuns, de la obârşia acestor lucruri, am fost de faţă. Şi acum, Domnul Dumnezeu m-a trimis cu Duhul Său.