vineri, 18 iunie 2010

bunicii mei şi eu.....

Bunicii mei nici n-au visat vreun kilobyte
şi n-au zâmbit în poze de trei  mega
când au plecat nu se născuse nici un site
şi  nu se vedea prin windows şcoala şi bodega.
Dar de un timp  ne măsurăm în tera
Cu mega, giga, DD RAM
şi crampele se cântăresc cu atmosfera
şi-un giga de manele-i un bairam.
Am inventat măsuri şi medii de stocare
Putem fi noi ori sosii virtuale
Te vezi pe internet la simplă căutare
Cu gânduri şi negânduri vizuale.
Încape viaţa într-un server anonim
Cu index pentru studii şi iubiri trecute
Cu antiviruşi fără de sublim
Codificate bătălii neîncepute.
Noi credem că-am stocat şi îngerii din cer
Pe Dumnezeu Îl faultăm cu skype-ul
Îi facem conturi pe hi5 şi messenger
şi credem că tot noi îi ţinem site-ul.
Dar nu vedem că lumea-i tot mai mică
şi oameni mici ascunşi după nickname

 Ucid cirezile de gânduri fără frică
şi-ncap cu tot ce sunt în doar un frame.
E universul digital o-ntindere pustie?
Sunt rătăciţi navigatorii neştiuţi
Poate că nu, poate că da, cine mai ştie?
Văd prin nisip şi urme de eroi şi pas de sluţi.

(d.ch)