sâmbătă, 3 iulie 2010

”cine sunt?”

Când mă întreb ”cine sunt?”
-sunt puțin spiritual
dar, întotdeauna eu sunt  creştin
și asta-i ceva special.
-nu sunt mai rău şi nici mai bun
doar puțin diferit!
-eu sunt simplu un credincios
şi dintr-o dată m-am întors
cu inima-mi către Cristos.
doar între eu şi mine însumi:
-sunt creştin şi asta-i ceva special
nu mai bun decât alții şi nici mai rău,
sunt pur şi simplu pus deoparte!
-Ca să putem fi  uniţi azi împreună
un loc unde să fim în părtăşie 
şi unde  să mă închin, să cânt cu bucurie,
un loc unde să trăiesc smerit
 să nu mă tem  că nu-s iubit-
-pentru că eu sunt  creştin dar,
asta-i ceva special.
nu mai bun decât alții şi nici mai rău
-simplu :-un credincios ce,
nimic nu va reuşi să mă zdrobească frate!
-sufletul meu este parte dintr-o lumină veşnică de sus
să încerc să repar lumea
- acesta e motto-ul meu
aşa m-am născut :

- eu sunt  un credincios lui Dumnezeu
simplu creştin - ca şi în alte religii
noi avem în Cristos, Adevărul, Viaţa, Lumina
toată lumea crede că are dreptate (...)
 dar, la final noi suntem copii  Săi
înaintea scaunului Sfințeniei Sale!

-Mă tem de-al viciului păcat,
îmi iubesc fraţii cei sfinţi cu adevărat
și îmi iubesc poporul Sfânt,
În care am fost şi suntem altoiţi 
și asta-i ceva special.
Sunt un creştin de viaţă
în mod real.