marți, 21 septembrie 2010

Acesta este cel mai mare secret al succesului ....



Uneori e greu sa zambesti in viata asta.

Sunt lucruri care ti se intampla pe care nu le poti intelege si nu stii daca vei putea trece peste ele. Treci prin furtunile tale in viata, fara sa ai habar cat va dura furtuna asta. Si astazi vreau sa impartasesc cateva principii pe care eu le-am invatat in viata mea si pe care voi le puteti folosi in viata voastra.

Sa fii rabdator e ceva minunat, dar sa-ti spun ceva, e unul dintre cele mai dificile lucruri.Mi-am dat seama ca s-ar prea putea sa nu pot să-mi îmbrătişez totdeauna persoana iubită dar cand va veni momentul pot sa-i imbratisez inima oare voi putea? dar tu?

Vă rugăm să înţelegeţi că cea mai mare putere din univers vă iubeste si vrea sa reuşiţi.

Atunci când împrejurările, pretextele, teama, indoiala, vă fac viaţa plină de griji şi nu puteţi avea controlul asupra ceea ce vi se întâmplă abandonaţi-vă în braţul Lui!

Dumnezeu vă cunoaşte şi vă ştie viitorul mai bine decât vă ştiţi pe voi înşivă.

El a creat unul singur ca tine cu numele tău, cu trecut, prezent şi viitor. Stii ce "măreţie" stabileşte El pentru tine?

El nu va permite în viaţa mea mai mult decat pot suporta, aşa că, dacă eu sunt încă aici înseamnă că nu pot suporta mai mult.Cu exceptia lui Dumnezeu, totul altceva sunt "umbre si praf".Oamenii sunt umbre, doar, aici, astăzi, mâine .....şi au plecat şi...., la un punct totul altceva care este creat se va transforma în praf .Deci, nu contează cât de rău lucrurile se dovedesc, ....sunt doar temporare. Uneori durerea durează vremuri in viata ta si ţi se pare că piere suflarea din tine, dar chiar dacă este temporară, sau cel mult, până începe din nou o respiraţie. Niciodata nu este asa de rau cum pare la acel moment critic deoarece însuşi Domnul a cântărit totul în mâna Sa-