vineri, 8 octombrie 2010

iubire -n fapte şi-n priviri....


Cu  iubirea -n mâini tremurânde Te-ating,
Să prind  a Ta Lumină când toate mi se sting.
Cuprinde fiinţa- mi în Tine Stăpâne ,
Când inima mea abia se mai ține...

Îngrop în mine cuvinte ce mi-ai scris
Și-aştept să-mi vină îngerii şi să mă poarte-n vis,
Până în Țara unde sunt ai mei iubiţi-
Până în zorii frumoasei iubiri,Tu să mă-nalţi.

Cum să-te cânt Isuse dintr-un pământ străin?
Cântările Sionului cum să-Ți închin?
Îmi atârn arfa în sălciile unui ținut pustiu,
Și îmi astup urechile:  de lumea păgână nu mai vreau să ştiu!

De dragostea Sionului nu voi tăcea,
Din dragoste pentru iubiţii mei nu voi înceta,
Să cânt, să lupt pentru ai vedea acolo sus la dreapta Ta-
Și până când Isuse viaţa -mi va fi stea......

Atunci n-am să mai întind mâinile tremurând
Ci-am să Te apuc şi-n brațe-am să Te strâng,
N-am să mai zbor în vise să caut  Sionul,
Ci-am să mă-ntorc în Paradis, unde mi-e Domnul!