sâmbătă, 4 iunie 2011

intr-un bulgar de tarana!

Cata taina se ascunde intr-un bulgar de tarana,
 Pe care l-am mangaiat uneori cu-a noastra mana;
E un magazin cu hrana pentru planta care creste,
 Are fabrica de miere pentru fructul ce rodeste!
 Poate fi mina de aur de valoare foarte mare;
Poate-ascunde diamante cu straluciri orbitoare.
Minereu poate sa aiba, pentru multele nevoi,
 Sau pietre mult pretioase necesare pentru noi!
Aur negru, valoros, in el s-ar putea gasi,
Multe gaze naturale, bune de-a le folosi;
Si cate alte surprize in el am constata,
Niciodata tot ce are, noi nu vom putea afla!
Cu toata modernizarea aparatelor ce sunt,
Ele pot gasi destule pana la un anumit punct;
Dar dincolo e misterul stiut doar de Dumnezeu,
 Este limita impusa pentru cat sa cunosc eu!
 Doamne, insa mare taina Tu noua ne-ai deslusit,
 Si de cand e omenirea tot mereu Ne-ai amintit:
 "Adam, primul om din lume din tarana
L-am creat
Iar apoi Duhul de viata peste el Eu am suflat".
 Astfel toti suntem tarana, caci din ea am fost luati,
 Dar Dumnezeu ne-a facut oameni scumpi si minunati,
 Caci a pus in fiecare investitie divina,
Facand foarte valoros acest bulgare de tina!
 Trupul va fi iar tarana, dar cu sufletul cum stai?
El va dainui etern, permanent in "Iad" sau "Rai"!