duminică, 18 septembrie 2011

spre apusul vieţii.....

Se pare ca atat cat traim aici ne construim faptura dinauntru, ne construim “gradina” sufletului. Asa cum ne asternem aici, asa vom avea dincolo. Si vine o zi cand vom pleca de aici, vine un timp cand vom lasa ce avem aici si dincolo nu vom duce nimic din tot ce cu atata truda am adunat si nimic din cele pentru care atata ne-am zbatut…Si vom duce doar gradina sufletului pe care poate asa l-am neglijat, de care poate am uitat, pentru ca poate am incercat din greu “sa nu ne gandim la moarte, ca nu e ceva placut” (asa mi-a spus cineva)…Si totusi e cel mai sigur lucru din viata fiecaruia. Ca odata va muri.
Si cand vei inchide ochii aici si ii vei deschide dincolo, ce vei fi, unde vei fi si ce vei avea?
Din aceasta cauza, creştinismul, dacă este fals, nu are nicio importanţă, iar dacă este adevărat, are o importanţă covârşitoare. Dar nu poate avea o importanţă moderată.
Din aceasta cauza, cel mai important lucru din viata asta scurta este sa cauti Adevarul. Si daca il cauti sincer, cu onestitate (fara prejudecati) si din toata inima il vei afla, pentru ca Adevarul se lasa gasit de cine inseteaza dupa El.