duminică, 16 octombrie 2011

un cer nou si un pamant nou.

 M-am tot gândit la ce înseamnă cuvintele din acest verset
"Apoi am văzut un cer nou şi un pământ nou."....
Știu că sunt deseori luate în mod fizic și anume că va exista un pământ nou și un cer nou, dar cred că acesta este doar sensul simplu, adică ce pare la prima vedere.
Cred cu toată inima mea că:
- ”Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos ca să mă înveţe, să mă mustre, să mă îndrepte, să îmi dea înţelepciune în neprihănire” (2 Timotei 3:16),
-așa că vreau să știu ce înseamnă pentru mine acest verset, nu pentru teologi, nu pentru ”învățați”, nu pentru cei cu păreri multe -de obicei tot pe lângă,
-nu.
Vreau să știu ce înseamnă pentru mine:
- ”Apoi am văzut un cer nou şi un pământ nou”?
Singurul pământ la care pot să mă gândesc sunt eu...
-mâna asta de țărână care respiră doar prin bunătatea lui Dumnezeu, care sunt atât de fragil încât aș înceta să mai exist dacă El nu s-ar mai gândi la mine chiar și pentru o clipă.
 În prezent pământul meu e supus slăbiciunilor, supus relelor, supus unei firi îndărătnice și de prea puține ori, supus lui Dumnezeu.
 În prezent mi-e despărțit cerul de pământ.
 Doar undeva în depărtare este o iluzie, un fel de linia orizontului care îmi dă impresia că cele două mi se ating, dar în realitate pământul meu e despărțit de cerul meu, de Dumnezeu. În prezent pot doar să privesc de undeva jos la El și să îmi imaginez cum este și de cele mai multe ori nici imaginația nu mă ajută.
Dar este o promisiune.
Ioan a văzut un cer nou și un pământ nou și prin credință cred că Dumnezeu va aduce ziua când voi fi un pământ nou și Cerul meu va fi nou, pentru că pământul meu îl va percepe altfel. Niciodată nu-mi va mai fi despărțit cerul de pământ, pentru că pământul cel vechi și cerul meu vechi, adică înțelegerea mea limitată a ceea ce înseamnă Dumnezeu, vor pieri.
 Și marea care acoperă aproape tot din ce sunt eu cu adevărat, marea care nu lasă să se vadă tot pământul meu în întregime, marea aceea de prejudecăți, de iluzii, de ceea ce par, nu va mai fi.
 Pământul meu va fi descoperit tot înaintea Cerului și Cerul meu nu se va mai înălța de la mine niciodată.
Vino, Doamne Isuse Iubitul meu!