joi, 20 iunie 2013

iubirea e vesnică


Imi las sufletul sa traiasca
 prin a te iubi pe tine Doamne, 
imi ascult inima reînascută
pentru ca ratiunea nu conteaza
 atunci cand te  iubesc. 
Inima mea nu e intreaga 
daca nu esti Tu. 
Daca Tu m-ai găsit
 a fost pentru ceva, 
iar, daca Tu mă vei răpi
 va fi pentru ca iubirea
 invinge intotdeauna. 
Ziua de ieri s-a dus
 pentru totdeauna, 
ziua de azi te aștept cu bucurie
  mâine nu stiu cum va fi, 
de aceea trebuie sa te iubesc
 mai mult  azi. 
Putem spune adio unei zile,
 unei persoane, 
atator si atator lucruri… 
dar, iubirii divine, odata născută…
 nu-i voi spune niciodata 
adio… 
pentru ca e vesnica
 si fiecare avem nevoie de ea. 
Pentru mine 
esti cel mai minunat Domn. 
Atunci cand mi-ai scris
 pentru prima data  in inima
iubirea a ceea ce ai jertfit pentru mine
 am simtit ca m-am nascut din nou 
si traiesc in paradisul Tău
 si e atat de frumos. 
Am nevoie de tine Doamne! 
Am nevoie de cuvintele Tale!
 Am nevoie de vocea Ta! 
Am devenit dependent de Tine,
Daca as sti
 ca, esti un cuvant din mine
 n-as mai vorbi 
niciodata de frica sa nu te pierd. 
Ma bucur ca esti in inima mea,… 
dar as vrea sa fi langa mine, 
sa Te ating, 
sa se implineasca în mine
voia Ta desăvârșită .
 Tu esti nemărginitul ,… 
iar eu iubirea ta…, 
atunci sunt sigur 
ca aceasta iubire
 va straluci vesnic.
Crede-ma, 
esti totul pentru mine
  ești cel mai pretios tezaur
 si nu cred ca dragostea
 ce o trăiesc pentru Tine
 se va stinge vreodata 
Veșnică va rămâne iubirea