marți, 2 iulie 2013

Toate izvoarele mele sunt în Tine.

Toate izvoarele mele sunt în Tine.
Psalmi 87:7b
Toată ziua am avut fraza asta în minte. 
Toată ziua am încercat să o pricep, să o asimilez, să o rumeg. 
Nu ştiu dacă am reuşit...
Dar ce am înţeles e următorul lucru: eu fără  Domnul Dumnezeu sunt  IMPOSIBILĂ.
Cât de nepătrunse mi se par gândurile Tale, Dumnezeule, şi cât de mare este numărul lor! 
Dacă le număr, sunt mai multe decât boabele de nisip. 
Când mă trezesc, sunt tot cu Tine. 
Psalmi 139:17-18
Dacă eu mă trezesc dimineaţa şi încă mai am suflare de viaţă, este pentru că Domnul Dumnezeu, de acolo din ceruri, de la tronul gloriei se gândeşte la mine şi la plămânii mei care respiră aerul prin mila Lui şi face asta cu 6 miliarde de oameni în acelaşi timp. 
Le dă suflare, le crează circumstanţe prin care pot să se îndrepte spre El sau nu, circumstanţe care să afecteze viaţa din jurul lor, care să provoace aşa reacţie în lanţ încât circumstanţele lor îmi influenţează circumstanţele mele şi aşa limitată cum sunt, să ajung să înţeleg că toate izvoarele mele sunt în El. 
Mi-a luat o zi întreagă în care să-mi bat capul să înţeleg că eu sunt doar o mare pustietate, un deşert care nu mă mai termin şi dacă pe undeva răsare verdeaţă e pentru că m-a ajuns Izvorul meu iubit, Mirele drag ce mă pețește zi de zi.
Toate izvoarele mele sunt în Tine ... 
dacă ajung să dau rod, e prin Tine şi pentru Tine, după cum este scris "Din El, prin El, şi pentru El sunt toate lucrurile." - Romani 11:36
De n-ar fi Domnul ajutorul meu, cât de curând ar fi sufletul meu în tăcerea morţii! 
Ori de câte ori zic: „Mi se clatină piciorul!” 
bunătatea Ta, Doamne, mă sprijineşte totdeauna. 
Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul. Psalmul  94:17-19
Mulţumesc Domnului Dumnezeu că sunt neîncetat înaintea Ta, că nu dispreţuieşti nici cele mai mici dorinţe ale sufletului meu. 
Veghezi asupra fiecărei bătăi a inimii mele şi-i şopteşti într-una să mai bată. 
Îţi mulţumesc că mi-o linişteşti când începe să se tulbure cu lucruri de nimic. 
Mulţumesc că nu Te simţi insultat când mi se par mari problemele mele şi uit că nu Te cuprind cerurile cerurilor şi aşa Mare cum Eşti, priveşti micimea mea şi mă iubeşti ... 
Atinge-mi inima să înţeleagă. 
Dacă vreodată aş crede că m-ai uitat, aş medita la felul cum respir şi aş ştii că respir pentru că Te gândeşti la mine ... 
Nu cred că există cuvinte pe care dacă ţi le-aş spune ar exprima mulţumirea pe care o simt acum, de aceea nici nu am să încerc să le caut.
Vreau doar să ştii că fiica asta a Ta a înţeles astăzi că toate izvoarele ei sunt în Tine.
cu drag  te iubeste fiica ta Doamne Isuse Mirele meu drag si scump!