marți, 9 iulie 2013

revarsa multumiri !

Mulţumesc Doamne, pentru dragostea Ta, pentru mângâierea de care-mi faci parte atunci când o caut….
Sufletul meu te binecuvântă şi nu uită niciuna din binefacerile Tale!
Mulţumesc pentru că Tu îmi oferi siguranţa zilei de mâine, de aceea sufletul meu trăieşte în pace căci Tu eşti un ajutor ce nu lipseşte niciodată în nevoi…
Fiecare zi a vieţii mele nu cade din mâna Ta căci tu veghezi asupra lor şi asupra deciziilor mele, cauţi întotdeauna planul Tău divin ca să-l împlineşti….
Fiecare răsărit de soare îmi aminteşte de promisiunea că Tu îmi vei înălţa sufletul spre Tine aşa cum soarele se înalţă de fiecare dată şi îşi arată măreţia, dând slavă Creatorului….
Fiecare clipă petrecută în prezenţa Ta nu-mi dă decât mai multă încredere în Puterea Ta şi în planul Tău cu privire la viaţa mea…Mulţumesc pentru că deşi nu merităm Tu continui să ne arăţi dragostea Ta, Tu nu întorci spatele nimănui şi nu faci după fărădelegile noastre, Tu eşti îndurător, milostiv, plin de dragoste şi bogat în bunătate….
Tu eşti al nostru, iar noi suntem ai Tăi, mulţumim că acolo unde vei fi Tu vom fi şi noi, ca să ne bucurăm de slava Ta, şi să aducem laude neîncetat la tronul Tău Cel Sfânt…
Mulţumim că Tu eşti Singurul care aduci biruinţa întregii omenirii,eşti Mielul divin care ridică păcatul lumii.…