joi, 15 august 2013

Domnul nu greșeșete niciodată!

Domnul nu greseste niciodata!
Când ale Domnului cărări
Îmi par de neînțeles și grele
Și ale grijurilor mări,
Se afundă dorurile mele;
Când simt că atât de greu
Se scurge o zi.....
Care de chin e plină toată
Atunci mă -ncred în El fie ce-o fi.
Căci Domnul nu greșește niviodată!
Când inima de îndoieli e mușcată
De întrebări fără rasuns cuprinsă,
De disperare când e atacată,
De nepricepere când e atinsă,
Atunci cu năziunța-mi obosită;
O încredințez în mâna Lui  de Tată!
Cu lacrimi,dor și cu credința-mi  înnoită....
Căci Domnul nu greșește niciodată!
De aceea inima ridică-te!
Și lasă să zboare tot cei fără rost și trecător,
Acolo în lumina Lui vei vedea,
Ce bine te a condus Mărețul Creator.
Și chiar de ar fi să pierzi ce ai mai drag
Să treci prin noaptea  rece  întunecată,
Chiar de ar fi să treci al morțții prag...
Tu nu uita!
Căci Domnul nu greșeșete niciodată!