vineri, 20 septembrie 2013

Doamne iartă-i



Doamne iartă-i
Text şi muzică: Ariana Samoilă
1. O Doamne iartă-i căci mulţi mă batjocoresc,
O Doamne iartă-i şi dă-mi putere sa îi iubesc,
O Doamne iartă-i căci mulţi mă chinuiesc,
O Doamne iartă-i şi dă-mi putere să Te vestesc.
Bridge: Ei sunt departe de Cer,
Şi-au ales ce-i mai bun în lumea-aceasta,
Dar eu Te am pe Tine,
E de-ajuns să suspin
Şi Tu, Doamne, atunci eşti cu mine
Şi ştiu că-mi va fi bine.
R: Tu nu mă laşi niciodată când încercarea vine,
Tu imi eşti prieten şi Tată, totdeauna eşti lângă mine,
Când durerea m-apasă, Tu îmi dai alinare,
Totdeauna veghează, doar la Tine am scăpare!
2. O Doamne-ajută-mi să Te pot urma,
O Doamne-ajută-mi să pot continua,
O Doamne-ajută-mi şi dă-mi iubirea Ta,
O Doamne-ajută-mi să-i pot ridica.
Bridge: Ei sunt departe de Cer,
Şi-au ales ce-i mai bun în lumea-aceasta,
Dar eu Te am pe Tine,
E de-ajuns să suspin
Şi Tu, Doamne, atunci eşti cu mine
Şi ştiu că-mi va fi bine.