vineri, 25 octombrie 2013

Cand tu plangi ,plang si eu

Simti ca mergi singur pe drumul suferintei ,si sufletul tau e sfarmat cand calci pe pe frunze uscate si vejtede?
Nimic nu a mai ramas din culoare,din cantec, din parfum.
Inima, nu mai tresare ,nu se mai bucura ...
Cerul pare mut pentru tine si portile raiului sunt inchise?
Te uiti in jur,nu vezi nici o mana intinsa, nici un umar unde sa plangi si te intrebi ce rost mai are sa traiesti?
Strigi catre cer la Domnul Milei: 
   -pentru ce m-ai parasit tocmai cand aveam nevoie cel mai mult de Tine,
   -pentru ce Iti iei binecuvantarea de la mine ?
Te caut in cel mai adanc intuneric,in golul sufletului meu,te caut dar Tu,
  .....Tu nu mai vrei sa te uiti la mine. 
Simt lipsa mainii Tale tinand-o pe a mea ... 
   Nu vezi ca nu pot singur,sunt cazut si nu pot sa ma ridic? Doamne,vreau sa plang in bratele Tale,
 Mi-e dor sa ma duci pe genunchi si sa ma umpli de dragostea ta.....
Inima tresare pentru fiecare lacrima ce imi arde obrazul iar sufletul meu se intreaba cu ce am gresit?
O, tu copilul meu nu vezi ca si eu simt lipsa ta,lipsa partasiei noastre?
Cand tu plangi ,plang si eu caci simt durerea ta dar cel mai mult ma doare departarea Ta.
Vezi palma mea?
 ....aici se mai vad inca semnele suferintelor mele.
Cand toti ma batjocoreau si eram strapuns, doar tu erai in gandul meu ,doar la viata ta m-am gandit...
m-am jertfit ca tu sa traiesti...
si inca te port in gand copilul meu!
Nu vrei tu sa renunti la pacatul tau astazi? 
Nu vrei sa dau din nou sens vietii tale sa alergam iarasi pe aripile rugaciunii,sa te iau de mana si sa simti caldura atingerii mele?
Cum poti sa stai tu in nepasare? 
Sa stii ca un copil de Dumnezeu plange si ii e dor de tine?
Vino azi si daruieste-te Lui .... Bratele Lui sunt inca intinse...