luni, 24 februarie 2014

Tu domnesti pe tronul slavei


    

Tu domnesti pe tronul slavei in vesnicie imbracat,
  Stralucirea slavei Tale ma uimeste ne-ncetat.
  Cine oare se compara doamne cu puterea Ta;
  Tu esti Domnul vietii meu tu esti mantuirea mea.
Cor:    Lauda cinste onoare mielului ce-a inviat!
           Noi aducem inchinare numelui glorificat,
          Lauda cinste onoare melului ce sta pe tron;
        Noi aducem inchinare doar pe el il inaltam.
2.      Ingerii si heruvimii fredoneaza toti in cor
        El e vrednic de marire doar El e biruitor,
        Peste moarte ai calcat Doamne cu puterea Ta;
        Tu esti Domnul vietii mele Tu esti mantuirea mea.
Bridge  :      Peste moarte ai calcat Doamne cu puterea Ta,
                    Tu esti Domnul vietii mele Tu esti mantuïrea mea.