sâmbătă, 29 noiembrie 2014

Daca veti asculta de glasul Meu

Dumnezeu vrea sa te binecuvinteze pe tine si familia ta,este interesat sa iti dea binecuvantarea chiar azi.
 Acum daca ve-ti asculta glasul Meu si daca paziți legamantul Meu ,ve-ti fi ai mei dintre toate popoarele caci tot pamantul este al Meu. 
Exod.19:5
Daca veti asculta de glasul Meu,....
din ce directie vin galsurile pe care le asculti zilnic? Recunoasti vocea lui Dumenzeu in ceea ce auzi?
 Daca recunoasti ,opreste-te si asculta,vezi ce vrea sa iti spuna.
Auzi diferite informatii pentru tine si familia ta,poate par a fi bune la inceput dar daca patrunzi adanc in esenta observi ca nu are nimic a face cu Dumnezeu.
Biblia este vocea lui Dumnezeu pentru binele familiei tale.
Nu poti sa uiti galasul Domnului care ne cere respect,iubire,ascultare,supunere,ingaduinta….reinoieste-ti gandirea in fiecare zi prin cuvantul Scripturii. 
Daca ve-ti pazi legamantul Meu 
- Sa pazesc legamantul facut cu Domnul Isus,legamantul cu sotul/sotia,legamantul in relatii familiare,cu copiii cu parintii…
Da al vostru sa fie da.
Avem apoi siguranta binecuvantarii .
Ve-ti fi ai Mei,e frumos ,e bine sa te nasti intr-o familie influenta…
al cui e copilul acesta se pune cate o intrebare?
 Dar e mult mai bine sa te nasti in familia lui Dumnezeu . 
El iti protejeaza familia,El face bine casei mele,El se indura de familia mea….
Ve-ti fi ai Mei,ve-ti fi familia Mea.
Cand in jurul nostru cel rau ne uraste familia prin diferite imprejurari sau persoane,eu stau in siguranta ca sunt al Domnului ,familia mea este al Domnului…
ce privilegiu maret . 
Din atatea milioane de familii de pe pamant ,familia ta sa fie familia Domnului! 
Necazurile mele sunt ale Lui,problemele mele sunt ale Lui,bucuriile mele sunt ale Lui,tata are o relatie cu Tatal ceresc,mama are o relatie cu Tatal ceresc,impartasesc tot ce au in familie cu Tatal ceresc,ei dau ce au Domnului iar Domnul le da ce are,ei au ingrijorari,probleme,lipsuri,nevoi, Domnul are eliberare,pace,liniste,bucurie,belsug ,sanatate,binecuvantare…
 Domnul are interes in casa ta ,in familia ta,vrea sa te binecuvinteze,daca vei asculta si vei pazi legamantul Lui. Caci tot pamantul este al Meu
- Caci al Domnului este pamantul si tot ce cuprinde el. 
Avem un Dumnezeu capabil ,creator,stapan,este in controlul tuturor lucrurilor.
De cate lucruri ai nevoie in familia ta!
El ti le poate da,El vrea sa te binecuvinteze. 
Dumnezeu are puterea aceasta.
Daca,  painea,apa ,sanatatea,pacea lipsesc in familia ta ,daca ai nevoie de ele ,El le creeaza special pentru tine chiar daca nu vezi nici o iesire,nici o alta solutie,Dumnezeu are putere.
Intoarcete spre El si roaga-L sa te ajute sa-I auzi glasul si inchinate Lui ,recunoaste-L in toate caile tale si da-I slava si glorie doar Lui.
Vrei sa ai parte de binecuvantari de la Dumnezeu Tatal? 
Asculta glasul Domnului ,pazeste legamantul facut cu El iar El te binecuvinteaza in orice domeniu pentru ca te iubeste si are interes in tine ,in familia ta ,pentru ca suntem ai Domnului si tot pamantul este al Lui si El este creator,stapan ,si are puterea sa te binecuvinteze.