marți, 13 ianuarie 2015

Trebuie să alegi sa asculţi de Dumnezeu.



Luaţi seama bine ca nimeni să nu se abată dela harul lui Dumnezeu, pentruca nu cumva să dea lăstari vreo rădăcină de amărăciune, să vă aducă turburare, şi mulţi să fie întinaţi de ea.
Deseori avem în noi sentimente de amărăciune pentru rugăciunile care nu au fost ascultate sau pentru starea materială în care suntem, eşecul meu în relaţiile cu fraţii mei şi la urmă, de ce aş mai dori prietenia cu Domnul, dacă El îngăduie să- mi se întâmple asta ?
Trebuie sa realizez ca amăraciunea este o barieră în calea prieteniei cu Domnul şi trebuie să înţeleg, bazat pe promisiunile Lui, că El lucrează întodeauna în interesul meu chiar şi atunci când este dureros si eu nu înţeleg de ce?.
Când renunţ la resentimente şi le mărturisesc, fac primul pas spre vindecare. 
Un exemplu deosebit îl gasim în Psalmi unde sunt exprimate cuvinte tari,strigate, îndoieli, temeri,resentimente, pasiuni, mărtusiri şi lista ar putea continua. 
Este încurajant pentru noi să ştim că şi alţi prieteni ai Lui Dumnezeu au avut perioade de îndoială şi în loc să ascundă au mărturisit Lui Dumnzeu considerându-L Prieten credincios .
Trebuie să alegi sa asculţi de Dumnezeu.
De fiecare dată când te încrezi în Dumnezeu şi faci ceea ce îţi spune sa faci, chiar si atunci când nu înţelegi îţi adânceşti prietenia cu El.
Domnul Isus a zis:
- Voi sunteţi prietenii Mei, dacă faceţi ce vă poruncesc Eu.
Ioan 15 :14. 
Trebuie să ştim şi să nu uităm că noi suntem prieteni cu Domnul dar nu şi egali cu El.
 Domnul este conducătorul nostru iubit iar noi îl urmăm. Ascultarea noastră se datorează faptului că îl iubim nu pentru că suntem obligaţi sau de frică.
 Noi credem că El ştie mai bine ce este bun pentru noi şi îl urmăm din recunoştinţă pentru ceea ce a făcut pentru noi fiind tot mai aproape de El. Astfel întărim prietenia noastră cu Domnul si o dezvoltăm. 
În evanghelia dupa  Ioan 15 :9-11 
Cum M-a iubit pe Mine Tatăl, aşa v-am iubit şi Eu pe voi. Rămâneţi în dragostea Mea. 
Dacă păziţi poruncile Mele, veţi rămâne în dragostea Mea, după cum şi Eu am păzit poruncile Tatălui Meu, şi rămân în dragostea Lui.V-am spus aceste lucruri, pentru ca bucuria Mea să rămână în voi, şi bucuria voastră să fie deplină.
Avem modelul de ascultare izvorât din dragoste pe care Domnul ni la transmis să-l luăm. 
O adevarată prietenie nu este pasivă, ea lucrează ! 
Când Domnul Isus ne cere să iertăm pe alţii, să iubim pe fraţi,dragostea care o avem ne motivează la ascultare de Cuvântul Lui.