joi, 18 august 2016

Cine poate să -mi schimbe inima?


"Tata, dă-mi putere din Duhul Sfânt ca să IL iubesc pe Fiul Tău tot aşa cum IL iubeşti şi Tu." Mă rog astfel dimineaţa, când mă trezesc; mă rog astfel în timpul zilei, când mintea mea se gândeşte la multe şi mă rog astfel seara, când adorm. Inima mi-a fost capturată de această rugăciune. Când o rostesc  mărturisesc lui Dumnezeu că, da lucrează prin Duhul Sfânt în viaţa mea. Altfel,niciodată nu voi avea pasiune pentru Fiul lui Dumnezeu.
Il mărturisesc că evlavia mea, disciplina mea, cunoştinţele mele din Cuvânt, deşi bune, sunt insuficiente pentru a produce pasiunea pentru Fiul lui Dumnezeu.
Eu pot să-mi schimb mintea, dar numai Duhul Sfânt poate să îmi schimbe inima.
Dragostea divină poate fi transmisă numai pe cale divină.
Dacă vei începe să te rogi astfel cu regularitate, pasiunea pentru Fiul lui Dumnezeu va începe sa se reverse în inima ta.

 Poate ca va dura luni, chiar ani, până când vei putea să remarci o diferenţă semnificativă.
E foarte probabil că nu vei putea niciodată să numeşti ziua în care ai început să fii mistuit de pasiunea pentru Fiul lui Dumnezeu, dar alţii o vor remarca.
Ei îşi vor spune că te-ai schimbat; ca eşti altfel. Vor spune că observă o bunătate în tine pe care nu au remarcat-o înainte.
Există ceva molipsitor în dragostea ta pentru Fiul lui Dumnezeu, care nu părea să existe şi înainte, iar ei vor dori sa ştie ce se întâmplă.

Nu fi pasiv în dobândirea pasiunii pentru Fiul lui Dumnezeu.

 Fă din aceasta punctul central al vieţii tale.
 Uită-te ţintă la Fiul lui Dumnezeu şi nu îţi lua ochii de la El (Evrei 12:2) şi vei descoperi că devii ca El.
Vei descoperi că te îndrăgosteşti de El pe măsură ce Ii ceri Tatălui zi de zi să te „mistuie" cu pasiunea pentru Isus.
Iar acea pasiune, pe măsura ce va începe sa ocupe inima ta, va cuceri o mie de păcate din viaţa ta. Vei începe să iubeşti ce iubeşte El şi vei urî ce urăşte El.
Intimitatea cu Isus, „a fi cu El", totdeauna generează pasiune pentru El.
Gândiţi-vă la cei mai puternici oameni din Scriptură. Oameni ca Moise, Daniel, Petru, Ioan şi Pavel au fost foarte puternici în minuni, în descoperire sau în ambele. în acelaşi timp, aceşti oameni au fost mistuiţi de pasiunea pentru Dumnezeu.

Aşa cum am văzut, pasiunea şi puterea nu sunt limitate la profeţii VechiuluiTestament sau la apostolii Noului Testament.
fii plin de pasiune azi pentru EL CU TOATA DRAGOSTEA!