sâmbătă, 10 decembrie 2016

Esti langa mine

Esti aici mereu chiar daca te simt doar cateodata...
Esti mereu langa mine, ma vezi si ma studiezi in fiecare dimineata cand ma trezesc plina de bucurie sau nervoasa...
Esti langa mine in miez de noapte cand am un somn linistit sau cand sunt agitata si nu pot dormi. 
Esti aici langa mine acum cand am curaj sa scriu aceste randuri, acum cand incerc sa-ti fiu placuta dar si atunci cand fac lucruri care te dernjeaza.
. Esti aici langa mine cand incerc sa ma gandesc la Tine dar si atunci cand imi permit sa-mi pierd vremea cu gunoaie...
Esti langa mine cand apreciez, incurajez si zambesc dar si atunci cand critic, jignesc si sunt tulburata de manie..
Esti langa mine cand ma bucur de caldura soarelui dar si atunci cand ma cuprinde melancolia in timp ploios si nefavorabil..
Esti langa mine atunci cand iti multumesc si ma bucur de prezenta Ta dar si atunci cand uit de Tine. Esti langa mine mereu, in orice moment, 100% din timpul meu si eu decid daca te fac sa zambesti sau nu. 
Eu un fir de praf am puterea sa decid...raspund si eu pentru ceva in lumea asta....viata mea! 
Tu imi dai sansa sa-mi fac viata o capodopera sau un gunoi...imi dai sansa sa te fac sa zambesti sa sa te intristez...
Vreau sa-mi amintesc totdeauna ca Tu esti aici chiar daca nu te simt..fericirea mea depinde de cat de mult imi dau seama ca Tu esti langa mine...
Esti cel mai fericit dintre toate fiintele si bucuria mea o gasesc in Tine....