vineri, 5 mai 2017

Mereu Isuse m-ai chemat



https://youtu.be/CzLEAO8qMbM   Mereu Isuse m-ai chemat din lumea de pacat
Cu glasul Tau duios si bland dar eu n-am ascultat
Am ratacit multi ani in sir pe indepartate cai 
Si pasii mei au strabatut intunecate vai

Pe caile pustii lipsit de bucurii
Si-n datini eu am fost o viata fara rost
In harul minunat cu drag m-ai cautat
M-ai urmarit mereu mereu Isuse Domnul meu

Si m-ai gasit Isuse bun cazut intre talhari
Ce trupu-ntreg mi-ai ridicat din rani adanci si mari
Spre mine Tu Te-ai aplecat cu drag m-ai ridicat
Si untdelemn pe-a mele rani si vin Tu ai turnat

Pe un asin m-ai pus si la un han m-ai dus
Hangiului doi lei i-ai dat si in grija m-ai lasat
Si i-ai mai spus asa cat grija va purta 
Si tot ce va mai cheltui Te intorci si-i vei plati

Dar astazi sunt in casa Ta cu cei rascumparati
Ne bucuram in Harul Tau toti ca surori si frati
In haine albe imbracati desi nu meritam
Ne-ai daruit Isuse drag mai mult decat doream

Un singur dor al meu acesta-i dorul meu
Sa Te astept plangand in prag Isuse scump si drag
Ca la venirea Ta sa pot si eu intra
Pe acest pamant sa nu raman o bunul meu Stapan.Amin