duminică, 27 decembrie 2020

remember fr. scump Vasile Al. Talos

Aș fi dorit să mai petrec un an

Cu fiul, fiica și nepoții care-i am.

Și să le spun că Domnul este bun,

Dar eu voi fi ACASĂ de Crăciun.


Aș mai fi vrut un ceas de părtășie,

Să stau de vorbă cu a mea soție.

Și să îi spun că viaț-a fost frumoasă,

Dar de Crăciun eu plec să fiu ACASĂ.


Aș mai fi vrut s-aud colindători

În noaptea de ajun spre zori.

Și-apoi să-i chem să stea cu noi la masă,

Dar anu-acesta de Crăciun voi fi ACASĂ.


Aș mai fi vrut să merg la adunare,

Să-i văd pe frați, să fie sărbătoare.

Azima să o iau și să beau vinul,

Dar de Crăciun eu îl voi bea cu Domnul.


Aș mai fi vrut să predic înc-o dată

Ca să vorbesc de slujbă și răsplată.

Și-apoi să îl prezint pe robul bun,

Dar Domnul m-a chemat ACASĂ de Crăciun.


Aș mai fi vrut atâtea ca să fie,

Dar suntem limitați aici, pe glie.

Trăim cu boli, durere și angoasă,

De-aceea de Crăciun eu plec ACASĂ.


Aș mai fi vrut, dar nu mai vreau nimica,

Voi fi cu Domnul, va dispare frica.

Eu sunt iertat prin jertfa-I glorioasă

Și la Crăciun voi fi cu Domnu-ACASĂ!