vineri, 31 iulie 2015

despre tine si despre biserica....

 Orice Biserica multumita cu starea ei se afla pe drum inspre cimitir.
Biserica  adevarata nu cauta sa-L coboare pe Christos la nivelul oamenilor, ci sa-i inalte pe oameni la nivelul lui Christos.
Magarul nu poate si da cu copita si trage la caruta in acelasi timp. Aceasta este valabil si pentru oricare membru al Bisericii.
Oricine poate iubi Biserica ideala. 
Proba de incercare insa este daca o putem iubi pe cea reala.
Sunt unii care n-au destula credinta ca sa-i duca pana la Biserica din colt, dar spera sa ajunga in cer.
 Dupa ce am parcurs lectura unui curs de "Istoria Bisericii" am ajuns sa cred ca Domnul Isus va spune la marea Judecata: 
"Voi v-ati zidit bisericile voastre in timp ce Eu singur zideam Biserica Mea."
Puterea ta spirituala si atasamentul tau fata de Biserica sunt determinate nu de parerile tale despre predicator, ci de ceea ce crezi despre Domnul Isus!
Stiu, trebuie sa-ti marturisesti pacatele, dar, crede-ma, n-ai nici o obligatie sa le marturisesti si pe ale ... altora!
Am observat ca cea mai buna cale de a afla caracterul cuiva este sa-l intrebi despre un altul.
Mintile ilustre discuta idei, inteligentele medii discuta evenimente, iar mintile reduse ii discuta pe altii.