joi, 31 martie 2011

Fericită părtăşie!

Eu voi locui în mijlocul lor, şi voi umbla cu ei. Eu voi fi Dumnezeul lor, şi ei vor fi poporul Meu.2 Corinteni 6.16


Aici se găseşte reciprocitate de interese
. Fiecare aparţine celuilalt.
Dumnezeu este partea poporului Său, şi poporul ales este partea Dumnezeului său.
Sfinţii găsesc în El bunul lor de seamă, şi El îi socoteşte ca o comoară a Sa.
Ce izvor de mângâiere se găseşte în aceasta pentru orice credincios!
La această reciprocitate de interese se adaugă o reciprocitate de sentimente.
Dumnezeu îl va iubi totdeauna pe poporul Său, şi ai Săi Îl vor iubi.
Astăzi Dumnezeu va face totul pentru mine;
-şi eu, ce voi face pentru El?
Gândurile mele ar trebui să zboare spre El în tot timpul, căci El Se gândeşte la mine.
Să nu mă mulţumesc numai admiţând ca aşa trebuie să fie.
Aceasta ne conduce apoi la o părtăşie binecuvântată.
Dumnezeu locuieşte în noi şi noi locuim în El. El merge cu noi şi noi mergem cu El.
Neîncetat şi peste tot avem însoţirea Sa.
Fericită părtăşie!
Deci să socotesc pe Domnul ca Dumnezeul meu, încrezându-mă în El şi slujindu-I cum I se cuvine.
Să-L iubesc, să-L cinstesc, să mă închin Lui în Duh şi adevăr, ascultându-L în toate privinţele.
Iată dorinţa inimii mele!
Când voi atinge acest ideal, voi găsi cerul.
Doamne, ajută-mă!
Fii Dumnezeul meu, învăţându-mă să Te cunosc ca Dumnezeul meu, pentru dragostea Domnului Isus.
amin.