vineri, 29 aprilie 2011

Dor de vesnicie

Nu pot sa strig mai deslusit,
Doar gândul la Tine-mi înalţ
Şi ruga mea nespusă
Te rog ca Tu s-asculţi.
Sunt unele momente
Când Eu să tac pot doar.
Şi să-Ţi închin tăcerea
Pe-al dragostei altar.
Ma invaluie suspine
Mari greutăţi apasa,
Dar duhul meu Te caută
- Alin, totuşi, să-i dai.
Căci nu de circumstanţe
Depinde al meu dor.
Şi până-n clipă-n care
Pe Tin' Te voi vedea,
 Neincetat va arde,
Va cere, va dori
- Ca al Tău să se simtă
Şi-acum, ca-n veşnicii.
Te rog, deci, o , Isus,
 Ca-n mine să cobori
A Duhului prezenţă
Ca să Te simt deplin.
Şi chiar în încercare
 Tare să mă ţin,
Simţind deplin cum Duhul
În mine-i pus şi-i viu.
Să zbor nu pot,
Dar uite, cum, adânc,
 Un dor în mine plânge
Şi sa ma inalt spre Cer oricând.
 Fii binecuvântat
Acum şi-n veşnicie
Că-n a Ta măreţie
Tu ai timp pentru mine.