marți, 31 mai 2011

Era în amurg, seara.....

Casa ei este drumul spre locuinţa morţilor, drumul care pogoară spre locaşurile morţii.
Proverbe 7/1-27 (de citit)
Sărutul duşmanului este înşelător.
Permiteţi-mi să fiu prevăzător când lumea îmi zâmbeşte, fiindcă este posibil să mă trădeze, ca şi pe Mântuitorul, cu un sărut.
 Când un om atacă religia, are de obicei respect pentru ea.
 Lăsaţi-mă să mă feresc de ipocrizia mieroasă care este masca ereziei şi necredinţei.
Cunoscând aparenţa înşelătoare a nedreptăţii, permiteţi-mi să fiu înţelept ca un şarpe şi să evit vicleşugurile duşmanului.
 „Băiatul fără minte” (Proverbe 7:7) a fost dus la moarte de sărutul femeii străine.
Fie ca sufletul meu să fie pregătit astăzi, iar „buzele ademenitoare”(vers. 7) ale lumii să nu aibă nici un efect.
 Duh prea Sfânt, nu mă lăsa pe mine, sărman fiu al omului, să fiu vândut cu un sărut!
 Dar dacă mă fac vinovat de acelaşi păcat ca Iuda, ,fiul pierzării”?(Ioan 17:12).
 Am fost botezat în numele lui Isus, sunt membru al bisericii Sale vizibile, stau la masa comuniunii – toate acestea sunt ca nişte sărutări.
 Sunt oare sincer?
 Dacă nu, sunt un trădător nemernic.
 Trăiesc în lume la fel de nepăsător ca ceilalţi, şi mă consider urmaş al lui Isus?
Dacă este aşa, îmi transform religia în obiect de batjocură, și îi conduc pe oameni să-şi bată joc de numele pe care îl port.
Cu siguranţă că sunt un Iuda dacă fac aşa, şi ar fi mai bine pentru mine „să nu mă fi născut niciodată” (Marcu 14:21).
 îndrăznesc să sper că sunt curat?
 Atunci, Doamne, ţine-mă curat.
 O Doamne, fă-mă sincer şi cinstit.
 Păzeşte-mă de orice înşelăciune.
 Nu mă lăsa să-mi trădez Mântuitorul.
Te iubesc, Isuse, şi chiar dacă te îndurerez adesea, doresc să-ţi rămân credincios până la moarte.
 O Doamne, fereşte-mă de ambiţie şi mândrie, şi nu mă lăsa să ard la sfârşit fiindcă mi-am trădat învăţătorul cu un sărut.