vineri, 23 octombrie 2009

Încinge-ţi mijlocul ca un viteaz, ca Eu să te întreb, şi tu să Mă înveţi

Cum voi răsplăti Domnului toate binefacerile Lui faţă de mine? pînă cînd vei zăbovi să Te înduri de mine? cine Te va lăuda în locuinţa morţilor? Ce este omul, ca să Te gîndeşti la el?
Şi fiul omului, ca să -l bagi în seamă?
Pentruce Te ascunzi la vreme de necaz?
Pentruce să hulească cel rău pe Dumnezeu?
Pentruce să zică în inima lui că Tu nu pedepseşti?
Cum puteţi să-mi spuneţi: ,,Fugi în munţii voştri, ca o pasăre?
cînd se surpă temeliile, ce ar putea să mai facă cel neprihănit?
cine ar putea să fie stăpîn peste noi?
Pînă cînd, Doamne, mă vei uita neîncetat?
Pana cand iti vei ascunde Faţa de mine?
Pînă cînd voi avea sufletul plin de griji, şi inima plină de necazuri în fiecare zi?
Pînă cînd se va ridica vrăjmaşul meu împotriva mea?
cum mănîncă pînea, şi nu cheamă pe Domnul?
Doamne, cine va locui în cortul Tău?
Cine va locui pe muntele Tău cel sfînt?