miercuri, 21 octombrie 2009

mângâiaţi-vă şi întăriţi-vă unii pe alţii

Nimic nu sunt, un strop de tina In care ai pus un bob de grau. Un ciob in care aprinzi lumina Pustiu din care, Tu scoti un rau. Ref. Nimic nu sunt, o cupa sparta Din care faci un heruvim Sunt omul care Te-am dat la moarte Fara sa-mi piese de-al Tau suspin. Nimic nu sunt, un rob netrebnic Chemat ca jugul Tau sa-l port Sa dau deoparte piatra cea rece Cand Tu dai viata, celui mort. Ref. Nimic nu sunt, o trestie franta Din care faci, toiag de fier O luminita fumeganda Ce maine fi-va o stea pe cer. Nimic nu sunt, doar Tu esti totul Si Tu te-ai dat ca pret al meu Facand din pieptul meu, chivotul Ce-l poarta in el, pe Dumnezeu. Ref. Nimic nu sunt, nimic sub soare Dat Tu te-ai dat pentru nimic In veci sa fii, mereu mai mare Iar eu in veci, mereu mai mic.