joi, 25 martie 2010

Cântaţi Domnului cu mulţumiri, lăudaţi pe Dumnezeul nostru cu harfa!

Doamne, noi suntem în siguranţă sub umbra Ta, Şi aşa trebuie să fie în mijlocul lumiii plină de ură. Ce ar trebui să facă un umil creştin, Din moment ce se proşterne la picioarele lui Isus? Acolo, binecuvântat Mântuitorul, iţi aduce Bucurie in inimă , slavă doar Ţie Isuse; Acest lucru se face pentru fiecare pierdere, În timp de aşteptare pentru al nostru etern Şi slăvit Mântuitor! Si-aşa neputincios, dar tare în credinţă, În fiecare zi se 'ndreaptă către Tine, Cu tot ce-ai pus în mine din slăvi senine Cu tot ce-ai vrut din marea biruinţă.
Şi iartă-mă că-n viaţă n-am fost decât aşa Cum te-am văzut pe Tine - C-aşa credeam că-i bine!... Dar azi, când vad că-i altfel de cum am vrut sa fie,
Stropeşte-mi ochii, Doamne, cu stropi de apa vie.
Şi-apoi desprinde-mi chipul de pe faţa Ta Şi fă să ştiu c-odată ai fost şi Tu ca mine!...