joi, 29 aprilie 2010

-mai arde lumina ta?


Îngrijorându-se pentru ziua de mâine, mulţi credincioşi ratează victoria pe care Dumnezeu ar fi dorit sa le-o ofere astăzi-
 Într-o zi  o floare întrebă pe o vrabie:
"-Tare mult aş vrea a ştii
 De ce mereu par a fi
 Oamenii în alergare,
 Agitaţi de-ngrijorare.”
 Vrăbiuţa deci i-a spus florii în nedumerire:
 ,,-Cred că singurul răspuns
 E că n-au un tată sus
 Cum e tatăl nostru mare
 Care grija noastră are.”
 Fr.R.Wumbrand, a ţinut o cununie religioasă şi l-a văzut pe mire foarte fericit. După cununie, îl întrebă pe mire:
"- Ţi-e dragă, nu? "
- Da, aşa mi-e de dragă, că-mi vine să o mănânc.
 După o perioadă, îl întâlneşte din nou. Interesat, îl întrebă:
" - Cum e, tot aşa de dragă?"
"- Vai, frate, mai bine o mâncam atunci".
.................................
 Paragraful pierdut din Geneza
Iată paragraful pierdut din Geneza:
… Dumnezeu l-a întrebat pe Adam:
“-Ce se întâmplă cu tine?”
 Adam a răspuns că:
"- nu am pe nimeni cu cine să stau de vorbă."
 Dumnezeu a spus că o să îi facă lui Adam o companie, şi că aceasta va fi o femeie.
 Dumnezeu a spus:
“-Această persoană va aduna hrană pentru tine, şi atunci când o să descoperi hainele, ea o să ţi le spele.
Ea va fi întotdeauna de acord cu orice decizie pe care o iei.
Ea îţi va face copii, şi nu îţi va cere niciodată să te trezeşti în mijlocul nopţii ca să ai grijă de ei.
 Ea nu te va cicăli, şi va fi prima care va admite că ea era greşită atunci când tu nu vei fi de acord cu ceva.
 Ea nu va avea niciodată dureri de cap, şi îţi va da în mod liber dragoste şi pasiune atunci când vei avea nevoie de ele.
Adam L-a întrebat pe Dumnezeu:
 “-Şi cât o să mă coste o femeie?” Dumnezeu a răspuns:
“-Un braţ şi un picior”.
Apoi Adam a întrebat:
“-Şi ce pot să primesc dacă dau o coastă?”
Şi restul este istorie .
............................
Pe timpuri obişnuiam să am timp.
Astăzi alerg tot timpul după timp.
Nu am timp să mă îmbrac,
 întârzii la întâlniri,
nu am timp să mănânc,
nu am timp să gândesc,
 nu am timp să pun întrebări,
nu am timp de voi,
nu am timp să citesc,
 nu am timp să mă rog.
Nu mai am timp să pierd timpul.
Şi totuşi, când mă gândesc:
" -voi ajunge la timp acolo unde timpul are timp, adică la… moarte.
Înspre acolo încă nu vreau să mă grăbesc.”
Dar îmi fac timp să-mi aduc aminte că cine îşi va păstra timpul îl va pierde şi cine îşi va pierde timpul pentru Hristos îl va câştiga.
Pe timpuri obişnuiam să am timp!
Doamne, timpul nostru cel de toate zilele dă-ni-l nouă astăzi!
Căci a Ta este Împărăţia şi Timpul şi Timpurile în veci. Amin!