miercuri, 15 septembrie 2010

din culisele unei fiinţe....

Dumnezeu l-a creat pe om din țărâna pământului. L-a făcut perfect. L-a făcut trup, suflet și Duh și era perfect. Nu doar Duh, nu doar suflet și nu doar trup. Omul e perfect trup, suflet și Duh.

Unii se uită doar la duhul din mine și au impresia că duh e tot ce sunt... apoi se întorc dezamăgiți de imperfecțiunea mea, uimiți că nu eram ceea ce se aşteptau, pentru că duhul din ei a răspuns la duhul din mine... dar duh nu e tot ce sunt.
Alții se uită la mine ... îmi citesc gândurile şi-mi pătrund sufletul, în care de altfel îi las să privească şi au impresia că eu sunt doar sentimentele, gândurile sau crezul meu şi pleacă dezamăgiți atunci când constată că nu vreau să se vadă mai mult decât las. Sufletul lor răspunde la ceea ce uneori e în sufletul meu, dar eu nu sunt doar suflet.
Alții se uită la exteriorul meu şi spun ”nu ştim cei de capul lui” pentru că au fost izbiți de ce le-a izbit ochii. Dar eu nu sunt doar trup.
Am zile bune şi am zile mai puțin bune. În zilele bune încerc să mă las modelat şi să-L las pe Dumnezeu să se vadă în mine pentru că ştiu că de prea multe ori mă văd doar eu... În zilele mai puțin bune obosesc, obosesc eşueez.Deci nu  răspund, obosesc să ascult părerea altora şi tot ce e mai rău şi putrezit în mine iese la suprafață. Ce e de mirat în asta? E de mirat că nu sunt doar duh? E de mirat că nu sunt doar suflet? E de mirat că nu sunt doar trup? E greu de înțeles că sunt toate trei și că dacă nu, nu aş fi eu? Nu e nimic şocant la faptul că am momente neprihănite, nu e nimic şocant la faptul că am momente triste, nu e nimic şocant la faptul că am momente în care reacționez fără măcar să gândesc... Dacă nu e clar, să clarific:  -sunt imperfect şi nu scriu, nu caut, nu tânjesc locuri în spaţiu virtual pentru că aş pretinde că aş fi desăvârşit ci pentru că vreau să fiu ascuns doar în Cristos!
Dacă citesti aceste rânduri şi poate ai văzut ceva spiritual care m-ar ridica în vreun fel în ochii tăi, nu te pripi să-mi dai prea mult credit că s-ar prea putea să îți schimbi părerea când vezi că mai sunt şi suflet şi trup şi duh, înainte ca voi, ”binevoitorii” mei dragi, să-mi lăsați mesaje despre cum să mă maturizez, cum să mă pocăiesc, cum să mă schimb, gândiți-vă că poate, doar poate, nu sunt doar atât cât vi se pare.
Mulțumesc tuturor celor care nu mi-ați dat credit peste măsură niciodată, dar care în continuare îmi dați har să caut, să fiu duh, suflet şi trup, să fiu tot aşa cum a intenționat Dumnezeu să fiu . Mulțumesc.