joi, 18 noiembrie 2010

Mergi 'nainte!

Mergi ’nainte prin credinta, mergi ’nainte cu Isus!
Intr-adevar, asta si trebuie sa facem. Sa mergem inainte, dar nu singuri..ci cu Isus!
 Singuri.. o sa ne pierdem, o sa suferim, o sa facem greseli, o sa plangem.
Vrei asta?
 Vrei să-ti continui drumul fara Isus?
 Vrei sa versi lacrimi in zadar?
Nu!
Cu siguranta nu!
Viata fara Isus e atat de goala pentru mine incat ma ucide, de-a dreptul.
As simti cum moare fiecare bucatica din trupul meu, as ramane fara aer caci presiunea ar fi prea mare si prea dureroasa si as muri.
Sa fiu parasit de Isus ar fi prea mult pentru mine!
 El e tot ce am mai scump pe lumea asta si Lui vreau sa ma dedic cu tot ce sunt si am!
 Nimic nu sunt fara El…si  un frumos nimic sunt  cu El.
Dar asa nimic cum sunt, in mana Lui ma simt un ‘nimic” ataaat de important!
 In ochii Lui sunt atat de important incat ma doare.
 De ce?
Pentru ca stiu ca nu merit dragostea Lui!
E prea mare, prea scumpa…si nu o merit!
Si totusi,
El mi-o da…ba chiar cu mana larga!
Ce mare Har!
Mergi ’nainte cu Isus!
 Nu stiu care e problema cu care te confrunti acum, dar ce stiu e ca trebuie sa mergi inainte..cu Isus!
 Nu renunta, nu da inapoi!
Ai credinta ca toate lucreaza spre un si mai bine al tau!
 Mergi ’nainte…prin credinta!
Iar Dumnezeu iti va rasplati increderea pe care i-ai acordat-o!
Esti pe atat de valoros pe cat de mare este credinta ta!
 Fii credincios..si la vremea potrivita, El te va rasplati cum nici nu ai visat!
 De multe ori, Dumnezeu a lasat in viata mea binecuvantari cum nici nu visasem vreodata ca voi primi, cum nu indraznisem sa visez!
 Chiar si acum visez…am o dorinta adanca in suflet…astept cu mare credinta implinirea ei.
Stiu..chiar daca pare imposibil…ca Dumnezeu imi va darui aceasta binecuvantare!
Atunci ma voi bucura din plin si doar Lui II voi dariu toata slava.
 Doar pentru  El voi canta din toata inima!
La vremea potrivita, Dumnezeu te va binecuvânata si pe tine!
Care este acum cea mai mare dorinta a inimii tale?
  Ştii ce?
Avem un Dumnezeu atat de minunat care implineste dorintele copiilor Lui!
El vrea sa implineasca si dorinta ta!
Slujeste-l cu toata inima..si-ti vei vedea implinita dorinta inimii!
Atunci..te vei bucura din plin-