vineri, 19 noiembrie 2010

tu vezi bine?

Cuvântul Domnului mi-a vorbit astfel: „Ce vezi, Ieremio?” Eu am răspuns: „Văd un veghetor.” Şi Domnul mi-a zis: „Bine ai văzut; căci Eu veghez asupra cuvântului Meu ca să-l împlinesc.”Ieremia 1:11-12
 Nu sunt pe pământ de prea mult timp,  dar cred că până acum am învățat un lucru sigur și anume că  trei oameni se pot uita la același lucru și să vadă şase perspective diferite.
Acesta nu este un lucru neapărat rău-
E bine să vezi lucrurile altfel pentru că Domnul Dumnezeu nu te-a făcut la fel ca toată lumea.
Nu trebuie să vezi lucrurile la fel ca ceilalți oameni, dar e absolut esențial să vezi lucrurile aşa cum le vede Domnul Dumnezeu-
Când  Domnul Dumnezeu te trece printr-o situație și te întreabă ”ce vezi?”, tu poți să răspunzi: ”văd că  Domnul sigur mă pedepsește pentru ceva”, sau ”văd că Domnul  a uitat de mine”, sau ”văd că mereu mi se trece dreptul cu vederea”, sau poți să alegi să vezi prin credință.
Și știi ce vede credința?
În mijlocul unei situații disperate, în mijlocul focului, în mijlocul fricii, în mijlocul întunericului, acolo de unde nu poți să ieși, acolo unde nu mai știi nimic decât să tremuri, de acolo poți să vezi cu ochii închiși un Veghetor care veghează asupra promisiunii Lui ca să o împlinească!
El veghează asupra Cuvântului Său ca să îl împlinească!
El nu promite degeaba și nici nu vorbește pentru că nu are altceva mai bun de făcut.
Nu!
Atât de prețios este fiecare cuvânt care iese din gura Domnului Dumnezeu, încât El, Regele Universului  Își ia timp ca să stea de pază asupra cuvintelor Lui ca să le împlinească.
Poți să alegi să Îl vezi pe El care veghează, sau poți să alegi să vezi starea ta și circumstanțele disperate.
Când Ieremia a văzut Veghetorul, Domnul Dumnezeu i-a spus ”bine ai văzut”.
E bine să îți spună  Domnul Dumnezeu că ”vezi bine”, că vezi lucrurile la fel ca El e cel mai măreţ!
Dacă ți-a promis un lucru, atunci nu are cum să nu îl împlinească.
Nu lucrul promis e imposibil, ci ca Cel care l-a spus să nu îl împlinească!
Domnul face să tune glasul Lui înaintea oştirii Sale, căci tabăra Lui este foarte mare, şi Cel ce împlineşte cuvântul este puternic.” - Ioel 2:11
Cu  aşa armată păzește Domnul Dumnezeu  ceea ce a promis.

Cu putere, nu cu iluzii, nu cu închipuiri.
Domnul Dumnezeu nu e om să spună un lucru și să se răzgândească atunci când ți-e lumea mai dragă. 
Dacă Domnul Dumnezeu spune că nu te lasă, păi fii sigur că mai bine mută cerul și pământul decât să Își încalce cuvântul!