miercuri, 8 decembrie 2010

Rugaciunea „trista” a unui copil

Doamne, în seara asta Te rog ceva
special…
Transforma-ma într-un
televizor ca sa-i pot lua locul.
Mi-ar placea
 sa traiesc cum traieste televizorul
în casa mea;
sa am o camera speciala
unde sa se reuneasca toata familia în
jurul meu.
 Fa sa fiu luat în serios.
Sa fiu
în centrul atentiei, asa încât toti sa ma
asculte fara sa ma întrerupa sau sa
discute.
Mi-ar placea sa mi se dea atentia
deosebita care este acordata
televizorului, atunci când ceva nu
functioneaza…;
sa-i tin de urât tatei când
se întoarce acasa, chiar si atunci când
vine obosit de la munca;
si mama, în loc
sa ma ignore, sa stea cu mine când e
singura si plictisita,
iar fratii si surorile
mele sa se certe ca sa stea cu mine…şi

sa distrez toata familia chiar daca uneori
nu spun nimic.
Mi-ar placea sa simt ca lasa totul
deoparte sa stea câteva minute cu mine.
Doamne, nu Îti cer prea mult – doar
sa traiesc cum traieste orice televizor.