joi, 22 septembrie 2011

Am luat hotararea


Versurile cantarii:
(baietii)
Daca Pavel a fost singur, si a zis ca-i mai usor
Daca famenii din timpuri Au trait fara surori
Chiar si-acum in vremea noastra E exemplu de urmat
Are bani si are casa Si nici gand de insurat

Am luat horarirea Nicidecum sa nu ma-nsor
Cu privirea doar nainte, niciodata la surori
(fetele)
Dar nici noua nu ne pasa, Noi cu Pavel agreem
De la soacre noi dureri n-o sa avem
(toti)
Am luat hotarirea, nicidecum nu ne-ncuscrim
Caci degraba e venirea, si de ce sa ne-ngrijim
Noi aici in timpul asta, am venit sa ne odihnim
Nicidecum noi cate doi n-o sa fugim
(fetele)
Daca vorba e de casa, de masini sau de comori
Noua acestea ce ne pasa, noi nu-mblam cu capu-n nori
Noi dorim doar un Ocrotitor
(baietii)
Noi un ajutor
De aceea mai ganditi-va surori
(baietii)
Mi-am schimbat hotarirea, vreau acum sa ma insor
pentru om sa fie singur, nu e bine nici uşor
(toti)
Ne va fi cu mult mai bine,
N-om fi singuri, vom fi doi
na na na na anana nanannana

(baietii)
Iar la fete ce le pasa, ca pe deget n-au inel
Ele nu vor mare casa, multe haine de-orice fel
Lor le trebuie un om voinic sa le poarte grija lor
de aceea am decis sa ma insor

Mi-am schimbat hotarirea, sa ma insor acum voiesc
(fetele)
Imi fac nunta primavara, eu aceasta imi doresc
(toti)
Nu ne e acum ruşine, sa spunem ca vrem camin
Toti ce sunt deacord strigati cu noi AMIN