duminică, 9 octombrie 2011

cititor drag...merita!

...si ce ar folosi unui om sa castige lumea toata, daca si-ar pierde sufletul?” Matei16.26"
la ce-ti foloseste viata, cand nu stii sa traiesti?

cand te vinzi pe.un gram de faima si crezi ca esti fericit.
ce folos sa-ti irosesti viata, si asa scurta, cautand cu disperare sa fii observat?...
iti spun eu:
-nu merita!
la ce-ti folosesc aripi pentru cerul intins?
cand tu te-ai inchis in tine si te zbati in inchisoarea ce singur ti-ai ridicat.o?
iti spun eu...
-n-ai nevoie de ele!
la ce-ti folosesc genunchii aplecati la rugaciune?
cand tu nu vrei sa te abati de la calea cea larga.
ce folos sa spui trei cuvinte goale si apoi sa plangi ca Dumnezeu nu te mai asculta?
-iti spun eu:
degeaba te rogi!
-la ce-ti foloseste credinta, cand tu nu crezi?
cand nu esti in stare sa-L simti pe Dumnezeu in adierile diminetii.
-tu nu traiesti prin vedere, dar nu poti sa crezi ce nu vezi.
iti spun eu, 
-"putin credinciosule!",
 nu-ti foloseste!
la ce-ti foloseste spada, cand tu adormi in lupta?
cand te copleseste numai mirosul pacatului,cand n-ai curaj sa spui "Nu!".
-iti spun eu.
-e in zadar...
la ce-ti foloseste stiinta, cand tu esti indreptat numai spre rau?
cand pur si simplu te trezesti sa distrugi si sa ranesti.
cand tot ce stii esti tu si raul lor.
 iti spun eu:
 -e goana dupa vant!
la ce-ti folosesc prietenii, cand tu faci casa buna cu minciuna, cu banul si cu ura?
cand cel mai drag prieten ti-e Satan, nu mai e loc de nimic altceva.
iti spun eu:
-esti pierdut!
 gandeste-te la ce-ai avut si ce ti-a ramas...
gandeste-te la ce ti-a folosit si ce ai dat deoparte...
gandeste.te bine!
viata cu El e castig...
fara El , e moarte.
 La ce-ti foloseste viata cand te bucuri de Domnul? 
la Tot!...
priveste la El si-ti va dovedi ca iti e suficient...
iti spun eu, 
cititor drag...merita!