duminică, 11 decembrie 2011

Domnul nu greseste niciodata....

Cand ale Domnului carari,
îmi par de neinteles şi grele,
si-n ale grijurilor mari se afunda dorurile mele,
cand asa de greu mai trece o zi,
care de chin e plina toata....
atunci ma-ncred in El,
fie ce o fi...
caci Domnul nu greseste niciodata!
 Cand inima-mi de indoiala e muscata,
de intrebari fara raspuns cuprinsa,
de ingrijorare cand e atacata,
de nepricepere cand e ste atinsa...
atunci eu nazuinta-mi obosita
 o incredintez in mana Lui de Tata
cu lacrimi dar si cu credinta intarita
 ca Domnul nu greseste niciodata!
 De aceea, inima ridica-te
 si lasa sa treaca tot ce-i pamantesc
si trecator...
Sus in lumina,vei vedea in Slava,
ce bine te-a condus Maretul Creator!
 Si nu uita...
chiar daca ar fii sa pierzi
ce ai mai drag...
sa treci prin noaptea rece si intunecata...
nu uita.......
Domnul nu greseste niciodata....