vineri, 8 iunie 2018

Dumnezeu strange fiecare lacrima.

Daca mi-as inchide ochii sa dorm , Tu veghezi asupra mea.
Daca m-as ascunde inauntrul meu, nu pot fi singur, Tu esti in mine! 
Daca as vrea sa fug departe, Tu fugi impreuna cu mine, ca sa imi poti purta de grija, sa ma protejezi.
Vesnic credincios! 
Daca as vrea sa incetez pentru a mai lupta, Tu lupti pentru amandoi.
"Daca Dumnezeu este pentru noi, cine va fi impotriva noastra?" (Rom.8:31)
Stiu , urechea Ta, Doamne nu o astupi sa nu ma auzi, iar ochii Tai nu se ascund de dorintele mele, ci toate nevoile mele sunt inaintea Ta, imi cunosti sufletul si sti din ce sunt facut, imi cunosti inima!
"Când gânduri negre se frământă cu grămada înăuntrul meu, mângâierile Tale îmi înviorează sufletul."(Psalmul 94:19)
Dumnezeu strange fiecare lacrima.
 Pentru El conteaza fiecare suspin si nicio dorinta nu este ascunsa de fata Lui.
Pentru El conteaza randunica si crinul de pe camp, cum nu s-ar gandi la tine?Esti o faptura atat de minunata, opera de arta a lui Dumenzeu!
Lui ii pasa , si El este in stare sa faca lucrurile bune!
A Lui sa fie toata gloria, onoarea si cinstea, Dumnezeului care este in stare!