joi, 7 iunie 2012

ce eşti în stare să faci?

Când cineva îţi spune "urmează-ţi inima" ce înţelegi tu prin asta,prin urmatul inimii tale?
Pentru unii a-ţi urma inima înseamnă a se deda la plăceri şi la o viaţă trăită după placul egoismului său,şi nu după legea Domnului.
Inima noastră este acel spaţiu intim şi acea cutiuţă magică ce adună şi păstrează cu grijă sentimentele,fricile,ideile şi gândurile noastre.
Poate spunem că gândul ţine de creier şi nu de inimă.
Ei bine,depinde ce fel de gânduri ai.
Dacă am de gând să mă duc afară nu este un gând prea preţios ca să fie ţinut în inima mea şi căruia să-i acord o atenţie deosebită şi pe care să-l analizez în lung şi în lat.
Însă,dacă am de gând să mă duc într-o ţară îndepărtată încep să-l analizez cu ajutorul inimii care este instrumentul lui Dumnezeu.
Inima e lucrul ce-I aparţine doar Lui,şi atunci El împreună cu mine începem amândoi să dezbatem această problemă,pentru că Dumnezeu este Acela care ne învaţă cu susurul Său blând ce să facem,şi ştim că dacă facem voia Sa vom fi binecuvântaţi de către Acela care a făcut cerurile şi pământul.
Însă,dacă eu nu am de gând să-L implic pe Dumnezeu în toată "afacerea inimii" şi mă iau după ce îmi spune unul şi altul,iar apoi trag o concluzie din care reiese că planul a fost un eşec.
Oare din ce cauză?
Pentru că "a fost ceva necurat la mijloc" sau pentru că L-am uitat pe El,care ştie mai bine decât mine ce am nevoie şi ce nu,pentru că El mi-a făcut inima în chip tainic,iar eu nu ar trebui să bag de vină Aceluia ce este un expert şi care nu greşeşte niciodată pentru că mă cunoaşte mai bine decât mă cunosc eu,cu toate metodele psihologice de care ştiu.
Pentru că,fraţii mei,oricât de mult ne-am strădui să ne auto-cunoaştem tot nu ne-am descoperi 100% fiindcă nu ne-a fost dat acest lucru,ca nu cumva cunoscându-ne prea bine să devenim mai mândri decât suntem deja.
Iar în plus de ce avem nevoie să ne dăm prea mare importanţă nouă,ocupându-ne de noi mai mult decât de El?
Nu ştiai căci, cu cât Îl cunoşti mai bine pe Dumnezeu,cu atât te vei cunoaşte mai bine pe tine şi îţi vei descoperi talente pe care nu credeai că le ai sau sentimente care nu-s pentru băieţei sau fetiţe mari.
De aceea să ne lepădăm de noi înşine şi să încercăm să-L cunoaştem pe El tot mai bine,căci doar aşa vei putea să vezi ce "eşti în stare să faci" prin puterea SA!
Şi nu te înşela crezând că orice voce interioară pe care o auzi este bună,pentru că au ieşit în lume multe duhuri străine şi să nu uităm că Satan se poate face chiar şi un înger de lumină.
Vocea Domnului este una blândă şi plină de dragoste chiar şi în mustrare,care simţi că îţi mişcă inima din temelia ei.
Vocea celui rău este una grăbită şi batjocoritoare,una pe care o simţi când îţi râde în faţă(sau în inimă),aceea este vocea lui Satan,să nu te iei după ea!
Doresc ca Domnul nostru,Isus Hristos să ne ajute să distingem vocile din inima noastră şi să fim înţelepţi în a urma  întocmai voia Domnului când vorbește inimii!