luni, 31 decembrie 2012

La Mulţi Ani!

Când Dumnezeu te are drag
Şi te ia în paza milei Sfinte, 
Ca arme de-a lupta înainte, 
Nu-ţi dă nici bâtă nici toiag,
 Îţi dă pricepere si minte.
Deşi iarna se codeşte 
Să-şi întindă haina grea,
 Ţi-am trimis un fulg de nea,
 Cu toata dragostea mea...
Tu în palma îl primeşte
 Şi, chiar de va dispărea, 
Va lăsa în urma sa 
Dorul din inima mea...
Când clopotele vor suna
 Vestind că anul s-a sfârşit 
Prin crengi de brad şi fulgi de nea
 Eu iţi urez din partea mea:
 "Un an nou şi fericit!" 
Atunci luminile s-aprind 
Şi micul clopot de argint 
Cu clinchet viu va rasuna 
Şoptindu-ţi blând din partea mea:
 "La Mulţi Ani!"

Sufletul tău sa vibreze în armonie şi pace, 
iubirea Lui să te primească în braţele-I pline de căldură şi duioşie,
 iar tu să-L urmezi pe Isus oriunde vei fi.
Anul ce va veni să te ajute împreună cu Isus
 să descoperi minunea unei vieţi împlinite... 
LA MULŢI ANI!