vineri, 22 noiembrie 2013

adevaruri biblice pentru toti....

Vechiul necaz nu se rezolva fara durere, vechea suferinta persistenta nu va pleca si nu va muri ascultatoare la porunca noastra. 
Ea trebuie smulsa din inima noastra, ca o planta din pamant; trebuie extrasa, ca un dinte, in agonie si sange.
 Trebuie data afara cu forta din sufletul nostru, asa cum Hristos a dta afara din Templu pe schimbatorii de bani.
Trebuie sa ne otelim pe noi insine impotriva acestor triste realitati, si sa recunoastem fara sa ne autocompatimim, ca acesta este cel mai condamnabil pacat al inimii omenesti.

Rugaciune:
Tata vreau sa Te cunosc, dar inima mea lasa se teme sa cedeze nimicurile ei. 
Nu ma pot desparti de ele, fara ca inima mea sa sangereze si nu incerc sa ascund de Tine groaza despartirii. 
Vin tremurand, dar vin. 
Te rog, smulge din inima mea toate lucrurile care le-am indragit, si care au devenit parte integranta a vietii mele individuale, pentu ca tu sa poti intra si locui aici fara niciun rival. 
Fa loc pentru picioarele Tale slavite. 
Inima mea nu va mai avea nevoie de stralucirea soarelui, pentru ca Tu insuti vei fi lumina ei, si nu va mai fi noapte acolo.
 In Numele lui Isus, Amin!