marți, 11 martie 2014

Alerg spre Tine


Când trec prin zile grele și sufletu-mi suspină,
Și-n jur e întuneric și nu primesc lumină,
Când cerul de de-asupră-mi e doar un negru nor,
Alerg spre Tine, Doamne, cerându-Ți ajutor.
Ca un copil ce vine la mama să-i arate,
O jucărie spartă, ținând-o pe la spate,
Cu ochi jucând în lacrimi și sufletul zdrobit,
Alerg și eu la Tine, Părinte prea iubit.
Și Îți aduc la Cruce un vis neîmplinit,
Și o credință slabă, de-abia mai pâlpâind,
Un vas lovit de valuri, un suflet amăgit,
Alerg astfel spre Tine, o, Domnul meu iubit.
Și Îți zăresc ființa și ochii iubitori,
Cum tot privesc în zare, din noapte până-n zori,
Cu nespusă iubire, supremă gingășie,
Plin de răbdare sfântă, umplut de bucurie.
Când m-ai văzut târându-mi cu greu al meu toiag,
Înfrânt de insuccese, de traiul meu amar,
Dar hotărât în mine s-ajung la scopul meu,
Mergând mereu-nainte, s-ajung la Dumnezeu.
Și, câtă bucurie în suflet mi-a pătruns,
Când aripi de credință naintea Ta m-au pus.
Și Fața-Ți minunată spre mine Ți-ai întors,
Spunându-mi cu iubire : ”Eu sunt Isus Hristos !
Sunt Cel care-n iubire pe cruce am murit,
Ca să-ți aduc iertare, copile prea iubit,
Ce mult mă bucur astăzi c-așa zdrobit cum ești,
Te-ai îndreptat spre Mine și-alegi să Mă iubești.”
Doar cel care din groapa mocirlei a fost scos,
Începe să-nțeleagă iubirea lui Hristos,
Și-i înflorește-n suflet, în murmur minunat,
Un mugur din iubirea Celui ce S-a-ntrupat.
Am mers și eu la Cruce și am gustat iubirea,
Ce mi-a schimbat viața și fapta și gândirea,
Și a făcut din vasul de lume sfărâmat
Un vas de-aleasă cinste, umplut cu mir de nard.
De-atunci, doresc în juru-mi parfumu-I să-l revărs,
Ca cei zdrobiți de lume, să-L caute intens,
Și să afle iubirea ce mi-a adus și mie,
Deplina mântuire, profunda bucurie.