marți, 25 martie 2014

Oare nu sunt la fel de om ca si tine?


Astazi se gasesc multi oameni care vin cu vorbe dulci
si intentii ascunse ca mai apoi sa te judece
se pun pe scaune de judecata si dau verdicte false
spun ca traiesc in lumina si produc dezbinare
stau in barfe si fatarnicie apoi fac acuzatii mincinoase
cu fete bisericoase se apropie de tine
dand invataturi nesanatoase
se cred buni si te privesc de sus
pentru ei sangele lui Isus nu-i indeajuns
ca sa stearga pe deplin si pentru totdeauna
tot trecutul tau murdar...
te privesc de sus, ca-s ei mai sfinti, dar nu-s!
Trecutul meu este spalat Isus pe cruce l-a uitat
odata ce Isus ma spalat sunt la fel de alb
daca El nu ma condamna tu de ce o faci?
Domnul meu e neschimbat insa tu incerci sa-l schimbi
sa schimbi cuvantul ce pentru veci l-a dat
te crezi mai sfant, mai bun si mai inalt
si vezi la mine ce nu-i bine, de parca tu n-ai!
Oare nu sunt la fel de om ca si tine?
desi eu nu te judec tu o faci
si tot eu sunt un om rau ca-ti vorbesc cuvantul Sau...
eu sunt mai slab mai pacatos
si sunt aicea jos ca am nevoie de Hristos
tu-mi spui ca esti mai bun
si esti aicea jos sa-mi spui cat sunt de pacatos
si uite asa ma pocaiesc si nu uit harul ce-l primesc
si stiu ca totul lucreaza in spre binele celor ce-L iubesc
pe El, pe Dumnezeu...
asa ca poti sa-mi spui ce vrei, Isus pe cruce a uitat pacatul meu
Dar pentru fiecare vorba va venii o zi cand rasplata vom primi!